dissabte, 17 de novembre del 2012

comença encostipat


Amb un bon constipat passem el dissabte. Un altre dissabte.
Quants en podrem comptar?
Hi ha notícies de enfrontaments a Israel, Palestina, Síria...
D’aquí a una estona jugarà el Barça.
El Madrid no m’interessa, També està jugant l’Espanyol..
Fa un temps tristos, grisós...
Avui no fan debats polítics per la tele i això fa que a la tarda li falti moguda.
En tardes així, et dona ganes de menjar... Penses si pot menjar tothom qui té gana...
On és la Cultura i l’espai obert, si tot això és una xorrada?
És un començament bastant depriment...
El Ton no té res a dir,
Jo m’he infiltrat al seu correu...Vés a saber si soc una conseqüència de l’esglaó perdut?
Soc l' Assumpta.

1 comentari:

  1. Realment el dia era espes i mes que el dia l'espesera jo, cosa que aprofitár l'Assumpta, per fer una incursió al meu correu,cosa que que disculpo, jaque es molt difícil resistir-se a les inclinacionsde la naturalesa.
    Dit aixo penso que avui es un dia historic per lanostra Entitat, al disposar d'un espai virtual deconversa universal, en el que opinió i discussióserviran per enriquir-nos tots

    ResponElimina